Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: dokumentację kancelaryjną – wg Instrukcji kancelaryjnej; dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ PRZEDSZKOLE
- Edukacja:
- zapisy do przedszkola
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego
- wydawanie informacji o dziecku
- prowadzenie dzienników zajęć przedszkola
- Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola
- wydawanie zaświadczeń
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole
- Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
- Sprawozdawczość:
- raporty
- sprawozdania
- Archiwum:
- kadry
- księgowość
- sekretariat
- Rada Rodziców
- Finanse przedszkola:
- Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi : dyrektor przedszkola (w godzinach pracy przedszkola)
- Odpłatność za przedszkole: w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń system iprzedszkole) kierownik gospodarczy.
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków
- sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie
- sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności
Listownie : ul. Krasiczyńska 4 03-379 Warszawa
Telefonicznie : nr. tel. 22 674 30 75
Mailowo: p113@eduwarszawa.pl
Osobiście : W godzinach pracy sekretariatu: codziennie od 8-do 15 są przyjmowani interesanci
Dodatkowo sprawy wychowawcze-opiekuńcze osobiście z wychowawcami grup.
- Dyrektor Przedszkola przyjmuje interesantów w sprawach interwencji, skarg i wniosków w godzinach swojej pracy, codziennie od 7:30-15:30
- W przypadku, gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjmowanie interesantów odbywa się w najbliższy dzień powszedni na zasadach określonych powyżej.
- Kancelaria odsługuje interesantów w dni robocze w godzinach: 7:30.00-15:30.
- Przedszkole nr 113 w Warszawie nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
godnie z ww. art. 63 § 2 K.p.a. treść kierowanej korespondencji (w tym również elektronicznej) powinna zawierać, co najmniej wskazanie:- osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko),
- adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr telefonu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Procedura przyjmowania i załatwiania korespondencji (.doc) [.doc, 52.00 kB]
Informacja dotycząca sposobów zgłaszania nieobecności dziecka w przedszkolu.
Nieobecność dziecka w przedszkolu zgłaszana może być poprzez wybór jednej z następujących form:
- Zgłoszenie w programie i Przedszkole
- Zgłoszenie drogą elektroniczną na adres: p113@eduwarszawa.pl
- Zgłoszenie drogą telefoniczną na numer 22 674 30 75 (prośba, aby rozmówca - pracownik Przedszkola podał swoje nazwisko, tak aby rodzic wiedział komu zgłosił nieobecność dziecka)
- Zgłoszenie poprzez wpis do „Zeszytu nieobecności dziecka zgłaszanych przez rodziców”, znajdującego się w szatni.
Główne zasady załatwiania spraw przez Przedszkole Nr 113”Przedszkole w Tęczowym Kręgu” w Warszawie:
- zgodnie z obowiązującymi przepisami i powszechnie przyjętymi ogólnymi zasadami,
- terminowo, bez zbędnej zwłoki,
- przy zachowaniu prawa strony do czynnego udziału w każdym stadium postępowania,
- przy podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych dla prawidłowego wyjaśnienia stanu faktycznego prowadzonego postępowania,
- sprawy są załatwiane w formie pisemnej.
Istotnym warunkiem załatwiania sprawy jest przedstawienie przez zainteresowaną osobę odpowiednich dokumentów. Przedszkole załatwia sprawę niezwłocznie, jeżeli posiada wszystkie informacje potrzebne do jej załatwienia lub gdy nie jest wymagane zebranie dodatkowych danych, wyjaśnień lub dowodów.
Sprawy są załatwiane najpóźniej w terminie jednego miesiąca od dnia złożenia pisma wraz z dokumentami, gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego (z wyłączeniem przepisów określających inne terminy na załatwienie sprawy).
W przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej, termin jej rozpatrzenia, co do istoty albo w inny sposób jej zakończenie, wynosi dwa miesiące od dnia wniesienia sprawy do Przedszkola.
W przypadkach przekroczenia ustalonych terminów dla załatwienia określonej sprawy zawiadamia się zainteresowanego o spodziewanym przekroczeniu terminu, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
Od decyzji Dyrektora przysługuje odwołanie do organu prowadzącego przedszkole w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Instrukcje i wykaz akt
- Instrukcja archiwalna [.docx, 48.57 kB]
- Instrukcja kancelaryjna [.docx, 57.56 kB]
- Jednolity rzeczowy wykaz akt [.docx, 95.26 kB]
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 07-10-2022 - Edycja treści
- 04-02-2022 - Edycja treści
- 22-03-2021 - Edycja treści
- 01-06-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 771